دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی استان سمنان از انجام 270 مورد بازديد نظارتي از مراكز ارائه خدمات گردشگري اين استان خبر داد.

به گزارش واحد خبر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، «محمدحسين بحرالعلومي» اظهار داشت: از آغاز فعاليت ستاد هماهنگي خدمات سفر از بيست و هشتم اسفند ماه سال 92 تا كنون، 270 مورد بازديد نظارتي توسط كارشناسان اين ستاد در سطح مراكز ارائه خدمات گردشگري استان سمنان انجام شده است.

وي گفت: بر اين اساس، تا كنون 53 مورد بازديد از مراكز اقامتي، 88 مورد بازديد از رستوران ها و مراكز پذيرايي و بين راهي و 25 مورد بازديد از دفاتر خدمات مسافرتي انجام شده است.

مدير كل ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان سمنان، افزود: تا كنون 104 مورد بازديد نظارتي نيز از مراكز اقامتي موقت  شامل كمپ ها، مهمانسراها، منازل استيجاري و ... انجام شده است.

بحرالعلومي یادآور شد: بر اساس بازديدهاي انجام شده، دو مركز اقامتي مورد تشويق قرار گرفتند و 12 مورد تذكر و اخطار كتبي به مراكز اقامتي و پذيرايي ارائه شد.

دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی استان سمنان افزود: مسافران و گردشگران مي توانند هر گونه نظر، پيشنهاد و انتقاد را با تماس با شماره هاي 3300075 و 3300220  و  يا ارسال پيامك به شماره 30006418 و يا مراجعه به پايگاه اينترنتي اداره كل به آدرس www.mirassemnan.ir اعلام كنند.

 هموطنان گرامی در نظر داشته باشید سامانه 09669 به منظور پاسخگویی به شکایات و نیز ارائه اطلاعات گردشگری در هر مرحله از سفر های نوروزی یاری‌گر شما خواهد بود.

21 مركز اقامتي شامل(هتل، مهمانسرا و مهمانپذير) با ظرفيت يك هزار و 100 تخت، 35 واحد رستوران بين راهي و 20 دفتر خدمات مسافرتي و جهانگردي در استان سمنان فعاليت دارند.
\n

انتهای پیام/

کد خبر 1393010615